%cf%83%cf%85%ce%bc%ce%b2%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae

Συμβουλευτική

Γνώση και συναίσθημα
σε διάδραση!

Καλωσορίσατε στο Διεπιστημονικό Κέντρο Συμβουλευτικής «ΡΟΔΙΩΝ Ανάδρασις» των Εκπαιδευτηρίων «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ».

Εδώ, η αρμονική ανάπτυξη και το αληθινό ενδιαφέρον για το παιδί αποτελούν τον πυρήνα της φιλοσοφίας μας. Εδώ, αναγνωρίζουμε τη μοναδικότητα κάθε παιδιού και δημιουργούμε ένα περιβάλλον που ενθαρρύνει την ενδυνάμωση και την προσωπική του ανάπτυξη.
Η έμπειρη διεπιστημονική ομάδα μας περιλαμβάνει ψυχολόγους, εκπαιδευτικούς, και ειδικούς παιδαγωγούς. Συνεργάζεται με επιστήμονες του παιδοψυχιατρικού κλάδου, με λογοθεραπευτές και με εργοθεραπευτές, προσφέροντας έτσι ένα ολιστικό πρόγραμμα συμβουλευτικής, το οποίο είναι σχεδιασμένο να στηρίζει και να ενδυναμώνει τους μαθητές μας σε κάθε βήμα της εκπαιδευτικής τους πορείας, από την προσχολική ηλικία μέχρι και την ενηλικίωση.

Το Κέντρο Συμβουλευτικής βρίσκεται στην καρδιά των Εκπαιδευτηρίων και δίνει από νωρίς στους μαθητές τη δυνατότητα υποστήριξης και ψυχοεκπαίδευσης, ώστε να αναπτυχθούν ολόπλευρα. Παράλληλα, παρέχει στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς τα εργαλεία και την τεχνογνωσία, για να συμβάλλουν στο έργο αυτό με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Ανάμεσα στους βασικούς στόχους των εξειδικευμένων υπηρεσιών που προσφέρει το Διεπιστημονικό Κέντρο Συμβουλευτικής, είναι η συναισθηματική αγωγή, η καλλιέργεια ενσυναίσθησης, η ανάπτυξη κοινωνικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων και η ψυχική ανθεκτικότητα των παιδιών ως επιπρόσθετα εφόδια στην εκπαίδευσή τους.

Στο Διεπιστημονικό Κέντρο «ΡΟΔΙΩΝ Ανάδρασις», διαθέτουμε μια από τις πιο ενημερωμένες εργαλειοθήκες παρέχουμε εξειδικευμένα διαγνωστικά τεστ για την ακριβή αξιολόγηση και κατανόηση των συναισθηματικών, μαθησιακών και γνωστικών αναγκών των παιδιών.

Με τη χρήση έγκυρων σταθμισμένων ψυχομετρικών εργαλείων, προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα των δυνατοτήτων και των περιοχών που απαιτούν ενίσχυση, υποστηρίζοντας έτσι την ατομική πρόοδο και ανάπτυξη.

Eλένη Kανδυλάκη
Ψυχολόγος-Διευθύντρια ΔΙ.ΚΕ.ΣΥ.
«ΡΟΔΙΩΝ Ανάδρασις»
lines-new-color
back-normal-bluevup2
new-logo-white

Υπηρεσίες

back-normal-bluev2
%cf%83%cf%85%ce%bc%ce%b2%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4%ce%b9%ce%bf%cf%8d-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b5%cf%86%ce%ae%ce%b2%ce%bf%cf%85-4x

Συμβουλευτική Παιδιού και Εφήβου

Στο κέντρο μας, προσφέρουμε μια ολιστική προσέγγιση στη συμβουλευτική παιδιών και εφήβων, εστιάζοντας τόσο στην υποστήριξη όσο και στην ανάπτυξη ατομικών και κοινωνικών δεξιοτήτων.
Με τεχνικές που ενισχύουν την αυτοπεποίθηση, την ανάπτυξη προσωπικότητας, τον καθορισμό στόχων και τη διαχείριση αρνητικών συναισθημάτων, ενδυναμώνουμε και ενθαρρύνουμε τους μαθητές να αντιμετωπίζουν προκλήσεις και να επιλύουν προβλήματα με αυτοπεποίθηση.
Στόχος μας είναι η συμβουλευτική διαδικασία να αποτελέσει γέφυρα προς μια πιο ισορροπημένη και ευτυχισμένη ζωή για τα παιδιά και τους εφήβους.

Συμβουλευτική Γονέων

Η συμβουλευτική γονέων στο κέντρο μας είναι σχεδιασμένη για να στηρίζει, να καθοδηγεί και να ενισχύει τους γονείς στην αναγνώριση και αντιμετώπιση των προκλήσεων και δυσκολιών που ενδέχεται να αντιμετωπίζει το παιδί τους.
Μέσα από μια συνεργατική και μελετημένη προσέγγιση, εργαζόμαστε μαζί, για να βελτιώσουμε ψυχοσυναισθηματικά τα παιδιά, ενισχύοντας την οικογενειακή αρμονία.
%cf%83%cf%85%ce%bc%ce%b2%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b3%ce%bf%ce%bd%ce%ad%cf%89%ce%bd4x
%ce%b3%ce%bf%ce%bd%ce%ad%cf%89%ce%bd-%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4%ce%b5%ce%af%ce%b14x

Πρόγραμμα «Γονέων Παιδεία»

Το πρόγραμμα εκπαίδευσης γονέων «Γονέων Παιδεία» αποτελεί μια πρωτοποριακή πρωτοβουλία που στοχεύει στη στήριξη των γονέων. Μέσα από αυτό το ειδικό σεμιναριακό πρόγραμμα εκπαίδευσης, οι γονείς αποκτούν τα εφόδια για να γίνουν πιο αποτελεσματικοί στον ρόλο τους, ενισχύοντας την οικογενειακή ενότητα και συμβάλλοντας στην αρμονική ανάπτυξη των παιδιών τους.
Στο «Γονέων Παιδεία», οι γονείς μαθαίνουν πώς να αναπτύσσουν αποτελεσματικές στρατηγικές διαπαιδαγώγησης, να ενισχύουν την επικοινωνία με τα παιδιά τους και να διαχειρίζονται τυχόν συγκρούσεις που ενδέχεται να προκύψουν. Επιπλέον, το πρόγραμμα εστιάζει στην ανάπτυξη της αυτογνωσίας των γονέων, βοηθώντας τους να κατανοήσουν καλύτερα τις δικές τους αντιδράσεις και συναισθήματα, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο αυτά επηρεάζουν τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους.
Τα εργαστήρια διεξάγονται σε μικρές ομάδες, επιτρέποντας έτσι την προσωπική προσέγγιση και την άμεση ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών μεταξύ των γονέων. Οι συμμετέχοντες έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν και να εμβαθύνουν σε θέματα όπως η σωστή διαπαιδαγώγηση, η οικογενειακή δυναμική, η στήριξη της μάθησης στο σπίτι και η ενίσχυση της ανεξαρτησίας και της αυτοεκτίμησης των παιδιών.

Μαθησιακός Έλεγχος

Στα παιδιά Νηπιαγωγείου πραγματοποιούμε αξιολόγηση Σχολικής Ετοιμότητας. Με τον μαθησιακό έλεγχο μαθητών κάθε βαθμίδας και την εφαρμογή εστιασμένων προγραμμάτων παρέμβασης, προετοιμάζουμε τα παιδιά για μια επιτυχημένη εκπαιδευτική πορεία.
Η προσέγγισή μας επικεντρώνεται στην έγκαιρη διάγνωση και την αποτελεσματική αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών, δημιουργώντας ένα γόνιμο μαθησιακό περιβάλλον.
Βοηθάμε τους μαθητές να ανακαλύπτουν τον τρόπο που προσλαμβάνουν και επεξεργάζονται τις γνωστικές πληροφορίες και να υιοθετούν εξατομικευμένες τεχνικές μελέτης βάσει του μαθησιακού τους προφίλ, αντικαθιστώντας τη χρονοβόρα, αναποτελεσματική και κοπιαστική μελέτη.
%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%b7%cf%83%ce%b9%ce%b1%ce%ba%cf%8c%cf%82-%ce%ad%ce%bb%ce%b5%ce%b3%cf%87%ce%bf%cf%824x
%ce%b5%ce%be%ce%b1%cf%84%ce%bf%ce%bc%ce%b9%ce%ba%ce%b5%cf%85%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%b7-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%ad%ce%bc%ce%b2%ce%b1%cf%83%ce%b7-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%85%cf%80%ce%bf%cf%83%cf%84%ce%ae

Εξατομικευμένη Παρέμβαση και Υποστήριξη μαθητών

Παιδιά με χαρισματικότητα αλλά και παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες έχουν τη δυνατότητα να λάβουν ένα πρόγραμμα μελέτης εστιασμένο στις δυνατότητες και τις ανάγκες τους.
Μέσα από αναλυτικές ψυχοπαιδαγωγικές εκτιμήσεις, καταρτίζουμε εξατομικευμένα προγράμματα παρέμβασης για παιδιά με:
  • Ειδική Μαθησιακή Δυσκολία (δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία)
  • Γενικές Μαθησιακές Δυσκολίες (οριακή νοημοσύνη, νοητική αδυναμία)
  • Ελλειμματική Προσοχή με ή χωρίς Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ)
  • Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή (φάσμα αυτισμού)
  • Σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες
  • Επαγγελματικός Προσανατολισμός

    Στο κέντρο μας, προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας και Επαγγελματικού Προσανατολισμού, σχεδιασμένες να καθοδηγήσουν μαθητές άνω των 15 ετών στην ανακάλυψη κατάλληλων για αυτούς επαγγελματικών επιλογών.
    Στόχος της διαδικασίας είναι, μέσα από ένα πρωτοποριακό «έμπειρο σύστημα», να διερευνήσουμε την προσωπικότητα, τις κλίσεις, τις ικανότητες, τις δεξιότητες και τα ενδιαφέροντα κάθε ατόμου και να προτείνουμε συγκεκριμένα επαγγέλματα που ταιριάζουν στην προσωπικότητα του εξεταζόμενου. Παράλληλα, προσδιορίζονται τα αντίστοιχα τμήματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και ο βαθμός στον οποίο το καθένα από αυτά ταυτίζεται με τους επιμέρους παράγοντες της προσωπικότητας (πρωτογενείς και δευτερογενείς).
    Μέσα από τη χορήγηση προηγμένων τεστ καριέρας ΑΡΙΣΤΟΝ Candidates και ΑΡΙΣΤΟΝ Adults, οι πιστοποιημένοι μας σύμβουλοι παρέχουν προσαρμοσμένη καθοδήγηση και εξειδικευμένη συμβουλευτική, ενώ στο τέλος της διαδικασίας κάθε συμβουλευόμενη/ος λαμβάνει αναλυτική έκθεση αποτελεσμάτων επαγγελματικού προφίλ.
    %ce%b5%cf%80%ce%b1%ce%b3%ce%b3%ce%b5%ce%bb%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8c%cf%82-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%ce%b1%ce%bd%ce%b1%cf%84%ce%bf%ce%bb%ce%b9%cf%83%ce%bc%cf%8c%cf%824x
    %cf%80%cf%81%cf%8c%ce%b3%cf%81%ce%b1%ce%bc%ce%bc%ce%b1-34x

    Πρόγραμμα 3+

    Το σχολείο, μετά την οικογένεια, αποτελεί έναν σημαντικό χώρο διαπαιδαγώγησης των παιδιών, μέσα στον οποίο διαμορφώνουν τις προσωπικές και κοινωνικές τους δεξιότητες. Η συστηματική εφαρμογή προγραμμάτων πρόληψης στο σχολείο μας εφοδιάζει τους μαθητές με «δεξιότητες ζωής» και συμβάλει σημαντικά στη διαμόρφωση στάσεων και συμπεριφορών που προάγουν τη σωματική και ψυχική υγεία.
    Με τα προγράμματα πρόληψης, καταφέρνουμε να δυναμώνουμε τους δεσμούς ανάμεσα στα παιδιά, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, να βελτιώνουμε το ψυχολογικό και κοινωνικό κλίμα στην τάξη και με αυτόν τον τρόπο να αυξάνουμε την ικανοποίηση των παιδιών από το σχολείο.
    Μέσω του πρωτοποριακού Προγράμματος 3+, στο οποίο συμμετέχουν μαθητές από Ε΄ Δημοτικού μέχρι Β’ Λυκείου, ενσωματώνουμε βιωματικές δράσεις και εργαστήρια ψυχοεκπαίδευσης στο σχολικό πρόγραμμα, προωθώντας την ανάπτυξη ενσυναίσθησης και συναισθηματικής αγωγής. Επιπλέον, εφαρμόζουμε μεθόδους πρόληψης και αντιμετώπισης αρνητικών σχολικών φαινομένων, όπως ο εκφοβισμός, με στόχο τη δημιουργία ενός ασφαλούς και υποστηρικτικού περιβάλλοντος για όλους.
    Η διαμεσολάβηση ως εκπαιδευτικό εργαλείο αποτελεί μία από τις πλέον σύγχρονες και απαραίτητες προσθήκες στην παιδαγωγική δυναμική του σχολείου μας. Σε έναν κόσμο που μεταβάλλεται με ταχύτατους ρυθμούς, η ικανότητα να διαμεσολαβείς, να επικοινωνείς αποτελεσματικά και να επιλύεις συγκρούσεις με ειρηνικό τρόπο, είναι περισσότερο από ποτέ σημαντική.
    Διδάσκοντας διαμεσολάβηση στους μαθητές, τους εξοπλίζουμε με την ικανότητα να αντιλαμβάνονται και να αναγνωρίζουν τις διάφορες πτυχές μιας διαφωνίας ή μιας σύγκρουσης. Μαθαίνουν να ακούουν ενεργητικά, να εκφράζουν τις απόψεις τους με σεβασμό και να εργάζονται προς την εύρεση κοινά αποδεκτών λύσεων. Αυτές οι δεξιότητες είναι θεμελιώδεις για την ανάπτυξη υγιών μεταξύ τους σχέσεων και για την καλλιέργεια ενός συνεργατικού πνεύματος. Η διαμεσολάβηση ενθαρρύνει την κριτική σκέψη και την αυτοανάλυση, καθώς οι μαθητές είναι σημαντικό να μάθουν να εξετάζουν τις αιτίες και τις συνέπειες των διαφωνιών τους, όπως επίσης και να αναλογίζονται τις προσωπικές τους αξίες και στάσεις. Αυτή η διαδικασία δεν μαθαίνει μόνο στα παιδιά πώς να διαχειρίζονται τις δικές τους διαφορές, αλλά τους διδάσκει επίσης την αξία της ενσυναίσθησης και της αλληλεγγύης.
    Η εκπαίδευση στη διαμεσολάβηση προετοιμάζει τους μαθητές για την ενήλικη ζωή, όπου η ικανότητα να διαπραγματεύεσαι, να συνεργάζεσαι και να επιλύεις συγκρούσεις είναι κρίσιμη για την προσωπική και την επαγγελματική επιτυχία. Με την ενσωμάτωση της διαμεσολάβησης στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το σχολείο μας διαμορφώνει όχι μόνο μελλοντικούς πολίτες που είναι έτοιμοι να συμβάλουν στην κοινωνία, αλλά και ανθρώπους που θα έχουν τη δύναμη να μετασχηματίσουν τον κόσμο προς το καλύτερο.

    Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών

    Καθημερινή συνεργασία, τακτικές παρατηρήσεις των τμημάτων όλων των βαθμίδων, συλλογή πληροφοριών και στοχευμένες επιμορφώσεις εκπαιδευτικών πραγματοποιούνται σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς από το Κέντρο Συμβουλευτικής «ΡΟΔΙΩΝ Ανάδρασις», με στόχο τη στήριξη του έργου των εκπαιδευτικών και την αναβάθμιση των δεξιοτήτων τους.
    Μέσα από εξειδικευμένη συμβουλευτική, ενισχύουμε τις διδακτικές πρακτικές, εστιάζοντας στη διαχείριση τόσο των ταλαντούχων μαθητών όσο και των μαθητών με συναισθηματικές και μαθησιακές δυσκολίες.
    Η παραγωγή διαφοροποιημένου υλικού, η προσαρμοσμένη διδασκαλία, ο εξατομικευμένος τρόπος εξέτασης (για μαθητές Γυμνασίου – Λυκείου), η διαχείριση τάξης αλλά και δύσκολων συμπεριφορών  (π.χ. εναντιωματική – προκλητική διαταραχή, ΔΕΠ-Υ-παρορμητικότητα, επιθετικότητα, κ.λπ.), η συμβουλευτική διαχείρισης συγκρούσεων και κρίσεων στη σχολική κοινότητα, η καλλιέργεια σχέσεων και η βελτίωση του σχολικού κλίματος, είναι μερικά από τα δεκάδες εργαλεία που προσφέρονται στους εκπαιδευτικούς για την κατάλληλη προσέγγιση κάθε μαθητή.
    %ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%bc%cf%8c%cf%81%cf%86%cf%89%cf%83%ce%b7-%ce%b5%ce%ba%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8e%ce%bd4x
    back-normal-bluevup2
    new-logo-white

    Σταθμισμένα Ψυχομετρικά Εργαλεία

    Στο Διεπιστημονικό Κέντρο Συμβουλευτικής «ΡΟΔΙΩΝ Ανάδρασις» διαθέτουμε πλούσια εργαλειοθήκη εξειδικευμένων και σταθμισμένων τεστ, η οποία ενημερώνεται διαρκώς. Παρακάτω αναφέρονται ορισμένα μόνο από τα πολλά διαγνωστικά εργαλεία τα οποία αξιοποιούμε:
    back-normal-bluev2
    %cf%84%ce%b5%cf%83%cf%84%cf%824x

    Η κλίμακα WISC-V (Wechsler Intelligence Scale for Children Fifth Edition) είναι η πλέον συχνά χρησιµοποιούµενη, σε παγκόσµιο επίπεδο, κλίµακα νοητικής αξιολόγησης για παιδιά ηλικίας 6 ετών έως 16 ετών και 11 μηνών. Η κλίμακα συνεισφέρει αποτελεσματικά στη διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών, νοητικής αδυναμίας, δυσλεξίας, προβλημάτων αναπτυξιακού τύπου ή προβλημάτων προσαρμογής στο σχολείο.

    Η κλίμακα WPPSI-III (Wechsler Preschool and Primary Scale of Intelligence- Third Edition) αποτελεί ένα ατομικά χορηγούμενο κλινικό εργαλείο, το οποίο σχεδιάστηκε για την αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών με ηλικία από 2 έτη και 6 μήνες έως και 7 έτη και 3 μήνες. Είναι η πλέον χρησιμοποιούμενη κλίμακα αξιολόγησης ικανοτήτων παιδιών προσχολικής ηλικίας σε παγκόσμιο επίπεδο. Χρησιμοποιείται για τη σφαιρική εκτίμηση της γενικής νοητικής ικανότητας και αποτελεί μέρος της αξιολόγησης για τον προσδιορισμό νοητικής χαρισματικότητας, γνωστικών αναπτυξιακών καθυστερήσεων και μαθησιακών δυσκολιών. Τα αποτελέσματα προσφέρουν καθοδήγηση για την ένταξη του παιδιού σε εκπαιδευτικά προγράμματα. 

    Το «Α-Τεστ» είναι μία δοκιμασία σχολικής ετοιμότητας. Σκοπός του τεστ είναι να ελέγξει, αφενός, αν το παιδί είναι μαθησιακά έτοιμο να παρακολουθήσει την πρώτη δημοτικού και, αφετέρου, να ανιχνεύσει τυχόν αναπτυξιακές δυσκολίες που θα δυσκολέψουν την προσαρμογή του παιδιού στο σχολικό πλαίσιο. Το «Α-Τεστ» μπορεί να γίνεται προληπτικά σε όλα τα παιδιά του Νηπιαγωγείου. 

    Το DTLA είναι ένα ψυχομετρικό κριτήριο-τεστ ειδικών ικανοτήτων για τον εντοπισμό ενδοατομικών διαφορών στη νοητική λειτουργία. Χρησιμοποιείται για την εκτίμηση της μαθησιακής επάρκειας των μαθητών (4-16 ετών) και βοηθάει στη δημιουργία παιδαγωγικών παρεμβάσεων για διάφορους τύπους μαθησιακών δυσκολιών. 

    Το ψυχομετρικό κριτήριο μαθηματικής επάρκειας για παιδιά και εφήβους, ηλικίας από 7  έτη και 6 μήνες έως και 15 έτη και 5 μήνες, ανιχνεύει τις πιθανές αδυναμίες του μαθητή, συγκριτικά με τους συνομηλίκους του, και γίνεται πιο συγκεκριμένος ο προσδιορισμός των εσωτερικών αδυναμιών και δυνατοτήτων του. Με αυτόν τον τρόπο, επιτυγχάνεται η κατάρτιση εξειδικευμένων προγραμμάτων παρέμβασης. 

    Σκοπός του Τεστ είναι η σφαιρική αξιολόγηση της αναγνωστικής ικανότητας των μαθητών Δημοτικού και Γυμνασίου (Γ’ Δημοτικού – Γ’ Γυμνασίου) και ο εντοπισμός εκείνων που αντιμετωπίζουν σοβαρές αναγνωστικές δυσκολίες κατά τη φοίτησή τους στις τάξεις της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. 

    Με το συγκεκριμένο τεστ, έχουμε τη δυνατότητα να διαγνώσουμε ενδείξεις για κατοπινή εμφάνιση δυσλεξίας. Με το Τεστ Πρώιμης Ανίχνευσης Δυσλεξίας, μας δίνεται η δυνατότητα να διαπιστώσουμε αν ένα νήπιο εμφανίζει ποικίλες δυσκολίες ή ιδιαιτερότητες. 

    Το τεστ αυτό σχεδιάστηκε για την εκτίμηση των νοητικών ικανοτήτων των παιδιών. Καλύπτει παιδιά ηλικίας 3-16 ετών, αλλά έχει καλύτερα αποτελέσματα σε παιδιά ηλικίας 3 έως 10 ετών. Xρησιμοποιείται και ως εργαλείο αξιολόγησης της προσωπικότητας και ελέγχου της ενημερότητας που έχουν τα παιδιά για τα μέρη του σώματός τους και τη σχέση του ενός με το άλλο. Παράλληλα, αξιολογεί την ικανότητά τους να κρατούν το μολύβι και να ελέγχουν την κίνηση του χεριού. 

    Ένα παιδί μπορεί να εξωτερικεύσει τα συναισθήματά του σχεδιάζοντας μία φανταστική οικογένεια, γιατί στο σχέδιό του θα προβάλλει τα πραγματικά του συναισθήματα προς τον «όρο» οικογένεια και θα σχηματίσει, χωρίς καμία ενοχή ή επιρροή, τι υπάρχει και τι θα ήθελε να υπάρχει στη δική του οικογένεια. 

    Οι ζωγραφιές σπιτιού, δέντρου και ανθρώπων, αποτελούν µια σηµαντική πηγή πληροφοριών για τη δοµή της προσωπικότητας του εξεταζόµενου, τον τρόπο που αντιµετωπίζει ποικίλες καταστάσεις, τους µηχανισµούς άµυνας που τον χαρακτηρίζουν, τα ειδικά θέµατα που τον απασχολούν και τα εσωτερικά αποθέµατα που διαθέτει. Η βασική χρήση του τεστ είναι η αξιολόγηση της προσωπικότητας και της ψυχοπαθολογίας. 

    Το Raven’s CPM/CVS σχεδιάστηκε για να παρέχει σύντομα μη λεκτικές και λεκτικές εκτιμήσεις της γενικής νοητικής ικανότητας παιδιών ηλικίας 4 έως 12 ετών. Προσφέρει σφαιρική εκτίμηση της νοημοσύνης σε σημαντικά σύντομο χρόνο (μέση διάρκεια χορήγησης 15 λεπτά περίπου για κάθε μία από τις δύο κλίμακές του). Επιπλέον, καθώς απαιτεί ελάχιστη κινητική δραστηριότητα, αποτελεί «δικαιότερη» κλίμακα μέτρησης της νοημοσύνης για άτομα δίγλωσσα ή προερχόμενα από διαφορετικά κοινωνικο-πολιτιστικά περιβάλλοντα, για παιδιά με προβλήματα λόγου, με δυσκολίες ακοής, με αυτισμό ή για άτομα με σοβαρές κινητικές διαταραχές (π.χ., μυϊκή δυστροφία, εγκεφαλική παράλυση). 

    Το ΑΘΗΝΑ Τεστ είναι ένα πολυθεματικό, ψυχοπαιδαγωγικό διαγνωστικό μέσο, με κύρια εφαρμογή στη διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών. Με το Αθηνά Τεστ, είναι δυνατόν να εκτιμηθούν οι δυνατότητες ή οι αδυναμίες των μαθητών και να γίνει ενισχυτική παρέμβαση – εφόσον κριθεί απαραίτητο- με το ειδικό πρόγραμμα αποκατάστασης. Το τεστ αυτό αφορά παιδιά ηλικίας 5 έως 9 ετών. 

    Το Κριτήριο Πρώιμης Μαθηματικής Επάρκειας της Ουτρέχτης (Utrecht Early Mathematical Competence Test) σχεδιάστηκε με στόχο να χρησιμοποιηθεί για την εκτίμηση της πρώιμης μαθηματικής επάρκειας παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας (από 4 έτη και 6 μήνες ως 7 έτη και 5 μήνες). Η πρώιμη μαθηματική επάρκεια αναφέρεται στο σύνολο των γνώσεων και των δεξιοτήτων που αποτελούν προϋπόθεση, για να εισαχθεί αποτελεσματικά ένα παιδί προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας στα σχολικά μαθηματικά της τυπικής εκπαίδευσης. 

     

    Το ψυχομετρικό κριτήριο Λ-α-Τ-ω (I και ΙΙ) είναι ένα τεστ γλωσσικής επάρκειας κατάλληλο για παιδιά και εφήβους ηλικίας 4-16 ετών. Στόχοι του είναι α) η εκτίμηση επάρκειας των γλωσσολογικών στοιχείων του λόγου (φωνολογικό-μορφολογικό-σημασιολογικό) σε επίπεδο πρόσληψης, οργάνωσης και έκφρασης, β) η εκτίμηση της ικανότητας κατανόησης και οργάνωσης του προφορικού και γραπτού λόγου, η οποία συνδέεται με τη διαδικασία μάθησης και γ) η ανάδειξη ιδιαίτερων προφίλ μαθητών, έτσι ώστε να σχεδιαστούν κατάλληλα προγράμματα για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. 

    Λογισμικό Ανίχνευσης Μαθησιακών Δεξιοτήτων και Αδυναμιών. Είναι κατάλληλο για μαθητές Β’ Δημοτικού έως Β’ Γυμνασίου. 

    Το Μέταφων Τεστ είναι ένα έγκυρο και αξιόπιστο διαγνωστικό εργαλείο, σταθμισμένο πανελλαδικά, που σκοπό έχει την αξιολόγηση των μεταφωνολογικών δεξιοτήτων των παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας για την ανίχνευση των δυσκολιών στον γραπτό λόγο, προκειμένου να προληφθούν μαθησιακές δυσκολίες. Οι ηλικίες των παιδιών που μπορούν να αξιολογηθούν είναι από 3 ετών και 10 μηνών ως 7 ετών. 

    Το C.A.T. (Children’s Apperception Test) και το Τ.Α.Τ. (Thematic Apperception Test) είναι από τις πιο γνωστές και έγκυρες προβολικές δοκιμασίες. Το ΤΑΤ χορηγείται σε ενήλικες, ενώ το CAT σε παιδιά. Τα δύο τεστ βασίζονται στην ψυχοδυναμική θεωρία για την ερμηνεία των ιστοριών που δημιουργεί το παιδί ή ο ενήλικος, μέσω των οποίων πληροφορεί τον ειδικό για το ψυχολογικό του προφίλ. Οι πληροφορίες αυτές σχετίζονται με τις συνειδητές αλλά και τις υποσυνείδητες συγκρούσεις του, την αναπαράσταση των σχέσεών του με τους άλλους, την σεξουαλικότητά του, τα άγχη του, την εικόνα του σώματός του. Δίνουν, επίσης, χρήσιμα διαφοροδιαγνωστικά στοιχεία που εξυπηρετούν σε μεγάλο βαθμό τον θεραπευτικό σχεδιασμό. 

    Προβολικό τεστ έκφρασης των βαθύτερων συναισθημάτων των παιδιών προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας. 

    Το παιδικό ιχνογράφημα είναι ένα από τα βασικότερα μέσα που χρησιμοποιούν οι ψυχοθεραπευτές παιδιών και οι παιδοψυχολόγοι, για να μπορέσουν να κατανοήσουν και να υποστηρίξουν ψυχολογικά τα παιδιά που καλούνται να βοηθήσουν. Το παιδικό ιχνογράφημα μπορεί να μας δείξει τους φόβους και τα άγχη του παιδιού αλλά και τα δυνατά σημεία της προσωπικότητάς του. Συμβάλλει στην έκφραση, αποτύπωση και εξωτερίκευση των συναισθημάτων του παιδιού, καθώς, στο πλαίσιο µίας θεραπευτικής διαδικασίας, το σχέδιο αποτελεί σίγουρα ένα µέσο για το παιδί, ώστε να ανασύρει σκέψεις, συναισθήματα, εμπειρίες αλλά και να λύσει ενδεχόμενα προβλήματα. 

    Το σύστημα Achenbach για Εμπειρικά Βασισμένη Αξιολόγηση (ΣΑΕΒΑ) αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα εργαλείων για την αξιολόγηση των ικανοτήτων, της προσαρμοστικής λειτουργικότητας και των προβλημάτων συμπεριφοράς και συναισθήματος σε παιδιά και εφήβους, με έγκυρο και εύκολο τρόπο. Απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 6 έως 18 ετών. Τα εργαλεία αυτά έχουν εφαρμογή σε διαφορετικά πολιτισμικά πλαίσια και σε πολλές συνθήκες. Περιλαμβάνει: ερωτηματολόγιο για γονείς (παιδιά ηλικίας 6-18 ετών), ερωτηματολόγιο για εκπαιδευτικούς (παιδιά ηλικίας 6-18 ετών), ερωτηματολόγιο για εφήβους (ηλικίας 11-18 ετών). 

    Οι σύμβουλοι του Διεπιστημονικού Κέντρου διαθέτουν πιστοποιημένες εκπαιδεύσεις σε εναλλακτική υποστηρικτική επικοινωνίας (social stories, active learning, intensive interactive, κτλ). Παράλληλα, στο Κέντρο μας, χορηγούνται εξειδικευμένες κλίμακες όπως: The Child Autism Spectrum Quotient (AQ) για την αξιολόγηση της συμπεριφοράς και της προσωπικότητας παιδιών με αυτισμό ηλικίας 4-11 χρονών, το SCQ, το ερωτηματολόγιο προληπτικού ελέγχου αυτισμού και πιο συγκεκριμένα κοινωνικής επικοινωνίας, το M-CHAT (Τροποποιηµένος Κατάλογος Ελέγχου Αυτισµού στα Νήπια) και πολλά ακόμα εξειδικευμένα τεστ. 

    back-normal-light-blue

    Ariston Test
    Προσαρμοσμένη Αξιολόγηση Δεξιοτήτων με την Υπογραφή της Computer Academy

    Στο Κέντρο μας, προσφέρουμε την κορυφαία εμπειρία των Ariston Test, που εγγυώνται μια αξιολόγηση δεξιοτήτων μέσω ψηφιακών εργαλείων. Οι πιστοποιημένοι Σύμβουλοί μας εξασφαλίζουν μια άμεση και αποτελεσματική διαδικασία αξιολόγησης. Οι μαθητές μας εμπλέκονται σε μια σειρά ερωτήσεων, σχεδιασμένων για να αποκαλύψουν τις πραγματικές τους δυνατότητες με ακρίβεια και αντικειμενικότητα. Η διαδικασία ελέγχει την ειλικρίνεια των απαντήσεων, διασφαλίζοντας έτσι την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων.
    Οι απαντήσεις στέλνονται με ασφάλεια στον κεντρικό υπολογιστή της Computer Academy, όπου υπόκεινται σε ενδελεχή ανάλυση με τις πιο προηγμένες στατιστικές τεχνικές. Η πολυσέλιδη αναφορά παραδίδεται στους κηδεμόνες και τους μαθητές από τους πιστοποιημένους συμβούλους μας, οι οποίοι προσφέρουν μια εκτενή ανάλυση των αποτελεσμάτων και παρέχουν λεπτομερείς οδηγίες για την περαιτέρω ανάπτυξη και ενίσχυση των δεξιοτήτων των μαθητών.
    back-normal-light-blue

    Ariston Kids

    Το τεστ στοχεύει στην ακριβή μέτρηση των ιδιαίτερων ταλέντων των παιδιών για την παραγωγή πολύ χρήσιμων συμπερασμάτων για γονείς και εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θα μπορέσουν να εξηγήσουν τη συμπεριφορά τους και να προσαρμόσουν τον τρόπο αλληλεπίδρασης τους με τα παιδιά από τη σχολική αλλά και προσχολική ηλικία.
    Το τεστ βοηθά τους γονείς να διαπιστώσουν συγκεκριμένους παράγοντες της προσωπικότητας του παιδιού τους, καθώς και τον βαθμό στον οποίο αυτοί οι παράγοντες το χαρακτηρίζουν και το διακρίνουν. Επίσης, βοηθά τους γονείς να  αναγνωρίσουν  ικανότητες,  δεξιότητες,  κλίσεις  και  ταλέντα  που  έχει  το παιδί αλλά και το επίπεδο στο οποίο αυτό τα κατέχει. Παράλληλα, το τεστ συμβάλλει στη διαπίστωση της δυνατότητας που έχει το παιδί να εκδηλώσει τα εξεταζόμενα χαρακτηριστικά στο μέλλον και καθιστά δυνατή την πρόβλεψη του τρόπου συμπεριφοράς του ατόμου κάτω από διάφορες συνθήκες. Γενικότερα, μέσω του συγκεκριμένου τεστ, ανιχνεύεται η δυνατότητα που έχει το άτομο για εξελικτική πορεία και για βελτίωση της προσωπικότητάς του.
    ariston-test4x

    Ariston Candidates/Ariston Adults

    Το ΑΡΙΣΤΟΝ τεστ αποτελεί ένα πρωτοποριακό έμπειρο σύστημα Επαγγελματικού Προσανατολισμού που διερευνά την προσωπικότητα, τις κλίσεις, τις ικανότητες, τις δεξιότητες και τα ενδιαφέροντα κάθε ατόμου. Προτείνει συγκεκριμένα επαγγέλματα που ταιριάζουν στην προσωπικότητα του εξεταζόμενου, προσδιορίζει τα αντίστοιχα Τμήματα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος καθώς και τον βαθμό στον οποίο το καθένα από αυτά ταυτίζεται με τους επιμέρους παράγοντες της προσωπικότητας (πρωτογενείς και δευτερογενείς).
    Το ΑΡΙΣΤΟΝ τεστ Candidates απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, ο νέος μπορεί να αποφασίσει σχετικά με τις σπουδές και το επάγγελμα που θα ακολουθήσει, ώστε να διασφαλίσει μια επιτυχημένη καριέρα.
    Το ΑΡΙΣΤΟΝ Adults απευθύνεται σε ενήλικους που επιθυμούν να βελτιώσουν την προσωπικότητά τους, να ανακαλύψουν επιπλέον δυνατότητες, που ενδεχομένως έχουν αλλά δεν το γνωρίζουν και εναλλακτικά επαγγέλματα που τους ταιριάζουν. Πιο συγκεκριμένα, το τεστ απευθύνεται σε σπουδαστές που επιζητούν εξειδίκευση σε μεταπτυχιακό επίπεδο, σε ανέργους που αναζητούν εναλλακτικά εργασιακά περιβάλλοντα καθώς και σε εργαζόμενους που ενδιαφέρονται να επαναπροσανατολίσουν την καριέρα τους και την επαγγελματική τους δραστηριότητα γενικότερα.
    ariston-candidates-ariston-adults4x

    Ariston Learning Styles

    Με το τεστ αυτό εκτιμώνται οι κλίσεις των παιδιών, οι τάσεις τους προς συγκεκριμένα εργασιακά περιβάλλοντα αλλά και οι μαθησιακοί τύποι τους (ακουστικός, οπτικός, λεκτικός, κιναισθητικός, διαπροσωπικός, ενδοπροσωπικός), οι οποίοι επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο το άτομο αφομοιώνει γνώσεις, ώστε να μαθαίνει πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά. Ειδικότερα, τα αποτελέσματα του τεστ δίνουν τη δυνατότητα ενός εξατομικευμένου τρόπου μελέτης για κάθε μαθητή, που βασίζεται στα ενδιαφέροντα, τις ικανότητες – δεξιότητές του και στους ιδιαίτερους τρόπους πρόσληψης και επεξεργασίας των πληροφοριών.
    ariston-learning-styles4x

    Ariston Recruitment

    Τα τεστ ικανοτήτων-δεξιοτήτων στηρίζουν και καθιστούν αποτελεσματικότερο το έργο της διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων, εφόσον, μέσω αυτών, είναι δυνατόν:
  • Να διαπιστωθεί εάν το άτομο είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις που προκύπτουν από συγκεκριμένο εργασιακό περιβάλλον.
  • Να εντοπιστεί η ειδικότητα που ταιριάζει στην προσωπικότητα και στις κλίσεις του ατόμου.
  • Να αξιοποιηθούν στον βέλτιστο βαθμό οι διαπιστωμένες ικανότητες και οι δεξιότητες που διαθέτει το άτομο.
  • Να ελεγχθεί κατά πόσο η ήδη επιλεγμένη ασκούμενη ειδικότητα ανταποκρίνεται στην προσωπικότητα και στις κλίσεις του ατόμου.
  • Να εντοπιστούν εναλλακτικές επαγγελματικές δυνατότητες και επιπλέον κλίσεις του ατόμου. Στόχος των τεστ είναι η μέτρηση της εξοικείωσης του ατόμου με διάφορα πεδία της ανθρώπινης νοητικής δραστηριότητας και η αξιολόγηση επίκτητων αλλά και εγγενών χαρακτηριστικών του ατόμου. Είναι κατάλληλα για την ένταξη εργαζομένων σε τμήματα και σε εξειδικευμένα εργασιακά περιβάλλοντα. Τα τεστ ικανοτήτων-δεξιοτήτων φαίνεται ότι υπερτερούν έναντι της προσωπικής συνέντευξης και των υπολοίπων βημάτων στη διαδικασία επιλογής, επειδή αποκαλύπτουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις ικανότητες και με τα ενδιαφέροντα του υποψηφίου.
  • ariston-recruitment4x